Aby usprawnić system odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi w Gminie Brzeszcze przygotowana i wdrożona została aplikacja EcoHarmonogram. Zachęcamy mieszkańców do bezpłatnego pobrania aplikacji na telefon – użytkownicy z wyprzedzeniem otrzymują powiadomienia o nadchodzących terminach odbioru śmieci, o zmianach w harmonogramie oraz przypomnienie o terminie płatności.
Aplikacja Eco Harmonogram wspiera gospodarowanie odpadami w codziennym życiu. Użytkownik z wyprzedzeniem otrzymuje powiadomienie o nadchodzącym terminie odbioru, zawiadomienie o zmianach w harmonogramie oraz przypomnienie o terminie płatności.

Zawarta w aplikacji wyszukiwarka wraz ze stale aktualizowaną bazą odpadów podpowiada jak prawidłowo posegregować śmieci i gdzie należy je wyrzucić. Zawiera także dane gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz ze szczegółowym sposobem postępowania z odpadami niebezpiecznymi lub nienadającymi się do wyrzucenie do przydomowych koszy na śmieci.

EcoHarmonogram to aplikacja składająca się z szeregu funkcjonalności, a informacje są prezentowane w przystępnej formie, zarządzanie nimi odbywa się poprzez intuicyjnie skonstruowany portal.

Narzędzie to wspomaga mieszkańców, wyszukując harmonogram wywozu odpadów po indywidualnym adresie, przypomina o nadchodzących terminach wywozów. Aplikacja zawiera także informacje o prawidłowej segregacji w danej gminie oraz indywidualnie skonfigurowaną wyszukiwarkę odpadów.

EcoHarmonogram jest darmową aplikacją do ściągnięcia na wszystkie systemy operacyjne. Aplikację można pobrać bezpośrednio ze sklepu:

inf.fot.Brzeszcze.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Proszę podać swoje imię tutaj