W związku z zagrożeniem koronawirusem Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu podejmuje działania profilaktyczne, mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom, których obsługuje. Od najbliższego czwartku (12 marca) uprasza się o ograniczenie osobistego załatwiania spraw w budynku starostwa tylko do spraw koniecznych.

W pozostałych przypadkach proponujemy, aby w miarę możliwości wykorzystywać alternatywne sposoby komunikacji z wydziałami starostwa:

  • przez ePUAP,
  • wysyłając pisma/wnioski na e-mail: sekretariat@powiat.oswiecim.pl lub wskazane poniżej e-maile poszczególnych wydziałów,
  • telefonicznie: 33/844-96-00,
  • pocztą tradycyjną: ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim,
  • pozostawianie korespondencji na dzienniku podawczym (parter budynku).

 

Wydział Komunikacji i Transportu

Mieszkańcy będą obsługiwani  TYLKO po wcześniejszej rezerwacji wizyty za pośrednictwem strony internetowej www.powiat.oswiecim.pl – zakładka „System internetowej rejestracji biletów Wydziału Komunikacji” lub telefonicznie
pod nr tel.:

  • 33/844-96-32 PRAWA JAZDY
  • 33/844-96-24 REJESTRACJA POJAZDÓW.

Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami

Wnioski oraz wszelkiego rodzaju dokumenty można składać na DZIENNIKU PODAWCZYM starostwa. Mieszkańcy będą obsługiwani po wcześniejszej rezerwacji wizyty za pośrednictwem nr tel.:

Wydział Ochrony Środowiska

Wnioski oraz wszelkiego rodzaju dokumenty można składać na DZIENNIKU PODAWCZYM starostwa lub e-mailem
na adres: srodowisko@powiat.oswiecim.pl Mieszkańcy będą obsługiwani po wcześniejszej rezerwacji wizyty
za pośrednictwem nr tel.: 33/844-97-12.

Wydział Architektury i Budownictwa

Wnioski oraz wszelkiego rodzaju dokumenty można składać w SEKRETARIACIE WYDZIAŁU, tj. I piętro p. nr 125. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 33/844-97-25 lub e-mailem wab@powiat.oswiecim.pl

Wydział Inwestycji, Rozwoju i Dróg

Wnioski oraz wszelkiego rodzaju dokumenty można składać na DZIENNIKU PODAWCZYM starostwa. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 33/844-97-21, 33/844-96-90 lub e-mailem rd@powiat.oswiecim.pl

Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów

Wnioski oraz wszelkiego rodzaju dokumenty można składać na DZIENNIKU PODAWCZYM urzędu lub drogą e-mail
na adres rzecznik.konsumentow@powiat.oswiecim.pl Mieszkańcy będą obsługiwani po wcześniejszej rezerwacji wizyty
za pośrednictwem nr tel. 33/844-97-33.

Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.powiat.oswiecim.pl w zakładce „jak załatwić sprawę w Starostwie”.

(źr., fot. powiat.oswiecim.pl)

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Proszę podać swoje imię tutaj