Od poniedziałku, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów urzędy administracji publicznej zobowiązane są do przywrócenia bezpośredniej obsługi obywateli z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych.
Od początku pandemii Urząd Gminy w Brzeszczach funkcjonuje i realizuje obsługę mieszkańców przy zachowaniu niezbędnych zasad bezpieczeństwa, jednak od 16 marca zdecydowano się na ograniczenie możliwości osobistego załatwiania spraw. Załatwianie spraw było możliwe tylko w przypadkach niezbędnych i terminowych, po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty na konkretny dzień i godzinę.
Na parterze budynku UG utworzone zostały dwa specjalne miejsca obsługi mieszkańców, gdzie przy zachowaniu środków ostrożności prowadzona jest osobista obsługa mieszkańców, w ramach spraw prowadzonych przez każdy z wydziałów. Obowiązuje telefoniczne umówienie terminu i godziny wizyty w Urzędzie Gminy. Obsługa prowadzona jest na bieżąco – terminy ustalane są z dnia na dzień, a w miarę możliwości także tego samego dnia.
“Mieszkańcy zobowiązani są do przestrzegania obowiązujących przepisów bezpieczeństwa – podczas obsługi muszą mieć zakryte usta i nos. Ponadto mają możliwość dezynfekcji rąk – w miejscach obsługi wystawione są płyny odkażające” – czytamy w komunikacie magistratu.
Kasa w budynku Urzędu Gminy pozostaje nieczynna do odwołania.
Więcej informacji na temat funkcjonowania Urzędu Gminy –> TUTAJ