„Kierując się potrzebami społeczności lokalnej, ale przede wszystkim uwzględniając i stale monitorując sytuację epidemiologiczną w Powiecie Oświęcimskim, informuję, że z dniem 1 lipca 2021 r. wznowiona zostaje bezpośrednia obsługa interesantów w punktach nieodpłatnej pomocy prawnej i poradnictwa obywatelskiego na terenie Powiatu Oświęcimskiego” – poinformowała dziś (wz. starosty) Teresa Jankowska, członkini Zarządu Powiatu w Oświęcimiu.

Osoby korzystające z nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w punktach mają obowiązek stosować się do reguł bezpieczeństwa wynikających z obowiązujących przepisów prawnych i rekomendacji głównego inspektoratu sanitarnego w szczególności:

  • osoba uprawniona do uzyskania nieodpłatnej pomocy prawnej musi być zdrowa, a na spotkanie do punktu przychodzi bez osób postronnych,
  • w lokalu nie może przebywać osoba chora lub przebywająca z osobą odbywającą kwarantannę, izolację w warunkach domowych albo sama jest objęta kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych,
  • do punktu zakazuje się przynoszenia zbędnych rzeczy za wyjątkiem długopisu i notatnika, konieczna jest dezynfekcja przedmiotów używanych wspólnie, jeżeli nie są to materiały jednorazowe,
  • osoba udająca się do punktu nieodpłatnej pomocy prawnej zobowiązana jest do zakrycia ust oraz nosa, a także do dezynfekcji rąk bezpośrednio przed wejściem do lokalu.

Osoby uprawnione do otrzymania pomocy w zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej lub otrzymania nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego dokonują zgłoszeń:

za pomocą modułu zapisów publicznych Tutaj

pod numerem telefonu  502 691 995

1 KOMENTARZ

  1. Proszę o informacje, czy warto Tam w ogóle jechać, Oni komuś pomogli ? Mam problem, ale wiem że za darmo to umarło zwłaszcza jeśli chodzi o prawników.

    1
    1

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Please enter your name here

!

Publikując komentarz, czytelnik oświadcza, że zapoznał się z regulaminem serwisu dostępnym w zakładce Polityka Prywatności. Publikując wpis, akceptujesz zapisy regulaminu.