W katowickim oddziale Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad odbyło się specjalne spotkanie w sprawie przygotowań do budowy drogi S1.  Wziął w nim udział starosta oświęcimski, Zbigniewa Starca. Szykowana inwestycja jest kluczowa dla rozwoju tak Oświęcimia, jak i przyległych gmin.

źr. oswiecim.powiat.pl

11 KOMENTARZE

  1. Jakoś nie bardzo wierzę, że w ogóle ruszy budowa tej drogi, a już na pewno południowej obwodnicy Oświęcimia. Poprzednia koalicja też obiecywała, że budowa ruszy zaraz po wyborach, kiedy już kto inny będzie rządził. Podobnie jest obecnie.

  2. Co sie cepy uparły na ta droge,przeciez jest dwupas Bielsko-Pszczyna -Tychy…ktos ma chyba troche gruntu i widzi w tym interes.

    • Widac ze nie jezdzisz ta trasa. Na odcinku Bielsko-Pszczyna wieczne korki i mnostwo skrzyzowan. S1 zaraz po A1 i A4 to kreglosup komunikacyjny calego wojewodztwa slaskiego i szansa takze dla malopolski zachodniej. Trzeba byc slepym zeby tego nie widziec, albo skonczonym egoista.

  3. marrko – na spacer to ty wyjdź w godzinach szczytu na ulice Dworcową, Turystyczną i Ofiar Oświęcimia, a mnie pieprz głupot. A tak naprawdę to droga S-1 nabrała realnego wymiaru za czasów Burmistrz Szydło i to ona pierwotnie optowała za przebiegiem drogi wzdłuż linii kolejowej Oświęcim – Czechowice i szkoda ,że za czasów premierostwa z tego zrezygnowała.

    • Ty Ted po ulicach spacerujesz?No tak po pseudoparku nie możesz bo co metr w g..wno wejdziesz ,koło fontanny-dupomyjki dla bezdomnych nie okrążysz bo smród cię odrzuci,wybierz się może nad Wisłę albo Sołę tylko się nie zaciagaj bo zemdlejesz z nadmiaru świeżego powietrza. POzrowienia dla blokersa.

  4. ZIOM Z BRZESZCZ ty nawet nie wiesz o czym piszesz.nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz pojęcia.O jakim tąpnięciu piszesz?Nie odróżniasz wstrząsu od tąpnięcia, faktycznego obciążenia ruchu drogowego od prognozowanego.Przejrzyj na oczy,zejdż na ziemie,zostaw kompa i wyjadż na spacer dobrze ci to zrobi.

  5. Ziom ma racje bo opiera swoja teorie na faktach a nie inwektywach.Ta droga spoleczenstwu ziemi oswiecimskiej slusznie sie nalezy za ciezka prace.

  6. Witam. Jeśli MARKKO uważasz że piszę bzdury to zapraszam do lektury decyzji środowiskowej dla S1 do dział “przewidywany ruch drogowy na węzłach i drogach dojazdowych do S1 w poszczególnych wariantach”. Dziś koło godz 17, 00 było kolejne tąpnięcie przez rabunkowe fedrowanie. Przecież “trzeba wybrać pokład 510 bo węgiel zgnije, spleśnieje , albo go szczury zjedzą. POZDRO ZIOM Z BRZESZCZ

    • Hahaha – piękna historia! Ciągle żywa? Swego czasu “na mieście” mówili, że Jankowska ma już umowy z McDonaldem podpisane na 2 restauracje, które ma otworzyć na tych wykupionych gruntach… Nie do wiary, że ciągle ludzie to powtarzają!

  7. Witam. Wariant drogi S1 który jest forsowany przez lobby górnicze w Brzeszczach to komunikacyjny nóż w plecy miasta. Ruch drogowy na drodze do Oświęcimia bardzo wzrośnie,nie pomoże żadna mikro pseudo-obwodnica. Wariant wzdłuż torów tworzyłby dwupasmową obwodnicę Brzeszcz i Rajska. Uważam że w temacie budowy drogi S1i tej mikro obwodnicy będzie jeszcze dużo “kwasów”. POZDRO ZIOM Z BRZESZCZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Please enter your name here

!

Publikując komentarz, czytelnik oświadcza, że zapoznał się z regulaminem serwisu dostępnym w zakładce Polityka Prywatności. Publikując wpis, akceptujesz zapisy regulaminu.